Glas nove Hrvatske Naslovnica   |  Kontakt   |  WebMail   |  E-Glasnik   |  Linkovi   |  Sitemap    
NSZSSHNSZSSH
Ured:
+385 1 4855 798
Pravna služba:
+385 1 4851 629
+385 1 4855 723
E-mail:
nszssh@nszssh.hr
  Naslovnica Jos
 
Vijesti  
Aktualno  
Teme, događaji i aktivnosti  
O školstvu iz medija  
Skupovi  
Intervjui  
Reportaže  
Ankete  
Komentari  
Publikacije i izdanja  
  O sindikatu Jos
  Vertikala sindikata obrazovanja Jos
  Gimnazije, strukovne, domovi... Jos
  Zakoni i kolektivni ugovori Jos
  Pravni savjeti Jos
  S.O.S. telefon Jos
  Zanimljivosti Jos
  Galerije Jos
  Sportske igre Jos
  ZA POVJERENIKE Jos
 

Korisničko ime:
Lozinka:

 
 
     

 

Šustar razriješio Jokića i cijelu Ekspertnu radnu skupinu - 18. lipnja 2016.

Donesena je odluka o smjeni Ekspertne radne skupine za kurikularnu reformu na čelu s Borisom Jokićem.

/preuzeto sa dnevnik.hr/

Priopćenje ministarstva prenosimo u cijelosti:

'Ministarstvo znanosti obrazovanja i sporta dana 17. lipnja 2016. godine udovoljilo je zahtjevu Ekspertne radne skupine te je s današnjim danom stavljena izvan snage Odluka o osnivanju Ekspertne radne skupine za provođenje Cjelovite kurikularne reforme (KLASA: 023-03/16-04/00001; URBROJ: 533-28-16-0001 od 11. ožujka 2016.).

Ministarstvo zahvaljuje članovima Ekspertne radne skupine na dosadašnjem angažmanu i entuzijazmu. Nadamo se da će, kao što su i najavili, svojim savjetima i konstruktivnim prijedlozima pomoći u daljnjem provođenju kurikularne reforme.

Jučer je u izravnoj nadležnosti Ministarstva otvaranjem javne rasprave o Prijedlogu Nacionalnoga kurikuluma za umjetničko obrazovanje započela javna rasprava o kurikulumskim dokumentima. U trenutku otvaranja javne rasprave Ministarstvo je objavilo PDF inačicu Prijedloga Nacionalnoga kurikuluma za umjetničko obrazovanje s vidljivim izmjenama i dopunama, a izvješće o očitovanjima pristiglim u stručnoj raspravi i odgovorima objavljeno je na mrežnim stranicama Cjelovite kurikularne reforme. Objava dorađenih kurikulumskih dokumenata s vidljivim izmjenama i dopunama, kao i odgovora na priloge iz stručne rasprave bitan je preduvjet za javno savjetovanje s ciljem transparentnosti i otvorenosti za javnost te njegovanja dvosmjerne komunikacije.

Stoga je Ministarstvo jučer zamolilo članove Ekspertne radne skupine da do 20. lipnja 2016. godine dostave preostale kurikulumske dokumente s vidljivim izmjenama i dopunama te da na mrežnim stranicama Cjelovite kurikularne reforme objave preostala očitovanja s odgovorima na njih. Po ispunjenju tih dvaju preduvjeta Ministarstvo će započeti s javnima savjetovanjem o preostalim kurikulumskim dokumentima poštujući hijerarhijsku strukturu zadanu Okvirom nacionalnoga kurikuluma.

Pozivamo zainteresiranu javnost da se svojim primjedbama i prijedlozima aktivno uključi u raspravu o kurikulumskim dokumentima kako bi ti dokumenti u konačnici bili što kvalitetniji. Tijekom javne rasprave bit će imenovano novo tijelo koje će koordinirati doradu kurikulumskih dokumenta sukladno očitovanjima pristiglima u javnoj raspravi te izradu očitovanja na prijedloge pristigle tijekom javne rasprave, te koordinirati provedbu recenzijskog postupka.'

Razriješena skupina će javnost upoznati s izazovima s kojima su se susretali

Nakon ministarstva priopćenjem su se oglasili i članovi razriješene skupine. Evo što su poručili:

'U 14:47 s adrese kabinet@mzos.hr i potpisano s Kabinet ministra zaprimili smo obavijest da je Ministarstvo s današnjim danom (17. 6. 2016.) izvan snage stavilo Odluku o osnivanju Ekspertne radne skupine za provođenje Cjelovite kurikularne reforme (KLASA: 023-03/16-04/00001; URBROJ:
533-28-16-0001 od 11. ožujka 2016.). Ovom Odlukom prestaje naš rad na Cjelovitoj kurikularnoj reformi čijem smo osmišljavanju, vođenju i provedbi posvetili prethodnih 17 mjeseci.
Smatramo da smo u tom razdoblju stručno i savjesno izvršavali zadatke.

Razlog našeg zahtjeva za razrješenjem bila je nemogućnost daljnjeg rada i obavljanja povjerenih zadaća. Smatrali smo da u ovom trenutku ne postoji primjerena razina podrške od strane ministarstva koja bi ukazivala na mogućnost dovršetka dionice A (izrada dokumenata) i početka dionice B Cjelovite kurikularne reforme (eksperimentalno uvođenje). Na opetovane zamolbe i upozorenja nisu izvršene obveze prema članovima Stručnih radnih skupina koji rade u Cjelovitoj kurikularnoj reformi. Također u razdoblju od 11. ožujka 2016. do danas nisu organizirani sastanci na kojima bi se pristupilo planiranju daljnjih koraka u reformi, prije svega operativnih uvjeta za sudjelovanje u pripremi eksperimentalne provedbe. Na opetovane zamolbe nisu pokrenuti procesi koji bi omogućili sudjelovanje u pripremi dokumentacije za korištenje sredstava iz Europskog socijalnog fonda čime bi se osigurala održivost predloženih promjena kao niti organizacija. Kao skupina Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta imenovana od ministra osobno, očekivali smo potporu ministra i suradnika suradnika koja je u različitim prilikama izostala.

Početkom sljedećeg tjedna obratit ćemo se medijima kako bi pobliže upoznali javnost s izazovima s kojima smo se susretali tijekom prethodnih 17 mjeseci te koji su doveli do ovakvog razvoja situacije.

Svojim iskustvom i savjetima spremni smo pomoći u daljnjim koracima ostvarivanja Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije Republike Hrvatske. Zahvaljujemo svim učiteljima, odgajateljima, stručnim suradnicima, ravnateljima, znanstvenicima, djelatnicima agencija, ministarstva i mnogim drugima koji su svojim radom doprinijeli Cjelovitoj kurikularnoj reformi. Također zahvaljujemo svim građanima Republike Hrvatske koji su nam u prethodnom razdoblju davali podršku i poticaj za rad.

Odgoj i obrazovanje i razvoj ljudskih potencijala su u Hrvatskoj predugo bili zanemarivani. Iskustvo rada na Cjelovitoj kurikularnoj reformi i sve što je ona potakla jasno dokazuje da se navedeno može promijeniti, da Hrvatska može bolje.
Hvala svima!!!

Boris Jokić, Suzana Hitrec, Tomislav Reškovac, Branka Vuk, Ružica Vuk, Branislava Baranović i Zrinka Ristić Dedić'

/preuzeto sa dnevnik.hr/

ANKETA
Potpisat ću za referendum "67 je previše" zato ...
jer je zaista previše!
jer me rad sa učenicima već sad iscrpljuje!
jer ne želim da moja djeca rade "do kraja"!
jer u mirovini treba malo i uživati!


Pogledaj rezultate
SERVISI
Tumačenja kolektivnih ugovora   
Pogodnosti za članove  
Aplikacije za povjerenike  
Blagajna uzajamne pomoći  
Kako upotrebljavati QR kodove?  
AAI@edu.hr  
Mobilna aplikacija NSZSSH  
Stanogradnja za članove sindikata  
VIDEO