|
Aktualno |
|
|
 |
|

Svim članicama i članovima Sindikata kao i svim zaposlenicima u srednjem školstvu koji su podržali ovu sindikalnu akciju ČESTITAMO na trudu, podršci, strpljenju i hrabrosti kako bi ona bila uspješno privedena kraju!
Pročitajte pismo predsjednika NSZSŠH Branimira Mihalinca i predsjednice SHU Sanje Šprem članstvu oba sindikata! |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|

Državne službe potpisale su Dodatak svom Temeljnom kolektivnom ugovoru u kojem se jamče povećanja od 2+2+2, pa će ona po principu spojenih posuda vrijediti i za zaposlenike u javnim službama - tvrdi u svom priopćenju Vilim Ribić. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pogledajte simulacije plaća prema uvjetima Sporazuma ponuđenog od strane Vlade kao i dodatka Temeljnog kolektivnog ugovora. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
"Čelnici sindikata nemaju pravo prihvaćati ili odbijati ponudu već je daju vama na izjašnjavanje, jer radi se o vašim plaćama i statusu i jedino vi imate pravo o tome donijeti odluku." |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|

Pred nekoliko desetaka tisuća prosvjetara i ostalih građana, govornici na prosvjednom skupu najčešće su, osim rasta koeficijenta, izražavali želju da naša profesija stekne zasluženo društveno poštovanje i dostojanstvo. |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
ŠTRAJK.HR - 21. studenog 2019. |

U Hrvatskoj obrazovanje i znanost u stvarnosti nisu prepoznati kao nacionalni interes, unatoč brojnim strategijama, akcijskim planovima, predizbornim stranačkim programima i drugim dokumentima koji nas pokušavaju uvjeriti u suprotno.
Diljem Hrvatske bit će postavljeni jumbo-plakati sa ovakvim i sličnim porukama. Pošaljite nam njihove fotografije! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nastavnici Srednje škole Ivanec na temelju inicijative zbornice OŠ Pušća pozivaju sve srednje škole u Hrvatskoj da se uključe u ovu akciju. |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|

Danas će se u našim gradovima a posebno u Zagrebu, naši aktivisti okupljati na raskršćima i pozivati vozače da POTRUBE ZA OBRAZOVANJE.
UKLJUČITE SE I VI! |
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
ANKETA |
|
Online natava jednako je tako dobra kao i ona u učionici! |
|
|
|
SERVISI |
|
|
|
|
|
|
|